Reclamatii Engie telefon deranjamente electricitate si defectiuni tehnice

Daca esti client Engie sau te gandesti sa devii, este important sa cunosti cine sunt si ce servicii ofera. Engie este unul dintre principalii furnizori de gaze naturale si electricitate din Romania, activand atat in sectorul rezidential, cat si in cel comercial. Pe langa furnizarea de energie, compania ofera si servicii conexe precum consultanta energetica, instalatii si solutii pentru eficienta energetica. In calitate de client, este util sa stii cum poti interactiona cu Engie, ce canale de comunicare ai la dispozitie si, mai ales, ce poti face atunci cand intampini o problema si doresti sa depui o reclamatie.

Cum poti face o reclamatie la Engie si ce trebuie sa stii?

Pentru multi clienti din Romania, experienta cu furnizorii de energie poate fi dificila atunci cand apar probleme legate de facturare, contracte sau calitatea serviciilor. Engie, unul dintre principalii furnizori de gaze naturale si electricitate din tara, nu face exceptie. Daca esti client Engie si ai intampinat o problema, este important sa stii cum poti face o reclamatie eficienta si ce canale oficiale poti folosi pentru a-ti exprima nemultumirile.

Reclamatiile catre Engie pot fi facute in mai multe situatii, inclusiv facturi incorecte sau intarziate, servicii de relatii cu clientii nesatisfacatoare, intarzieri in rezolvarea cererilor de interventie, erori legate de indexul de consum si probleme legate de contracte sau schimbari neautorizate. Este important sa pastrezi toate documentele relevante (facturi, contracte, corespondenta anterioara) atunci cand faci o reclamatie, deoarece acestea pot sustine cazul tau.

Metode de contact reclamatii Engie

Pentru a trimite o reclamatie catre Engie, ai la dispozitie mai multe optiuni oficiale, in functie de preferintele tale si de urgenta situatiei.

Telefonic
021.9366 (Romania)
+40.21264.0100 (Strainatate)

Centrele de relatii cu clientii
Pentru a gasi cel mai apropiat centru si programul acestuia, acceseaza www.engie.ro/centre-relatii-clienti.

Fax
021 264 01 01

Adresa postala
Bd. Marasesti nr. 4-6, sector 4, Bucuresti (Registratura), Directia Comercializare Energie

Cum formulezi corect o reclamatie?

O reclamatie eficienta trebuie sa fie clara, concisa si sa contina toate informatiile relevante: numele complet si datele de contact ale clientului, codul de client sau codul de consum (daca este disponibil), o descriere detaliata a problemei. data si circumstantele in care a avut loc problema si dovezi sau documente justificative (facturi, emailuri, etc.). Este recomandat sa mentionezi ce rezolvare doresti (corectarea unei facturi, compensatii, rezilierea unui contract etc.) si un termen rezonabil in care astepti un raspuns.

Conform legislatiei din Romania si standardelor interne ale Engie, o reclamatie ar trebui solutionata intr-un termen de maximum 30 de zile calendaristice. Daca raspunsul oferit nu este satisfacator sau nu primesti niciun raspuns, poti sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) sau poti reveni cu o noua reclamatie, detaliind si lipsa de reactie anterioara.

Reclamatii defectiuni tehnice retea gaze si electricitate

Daca problema ta este una de natura tehnica sau implica o urgenta (scurgeri de gaz, lipsa curentului electric), nu trebuie sa contactezi Engie, ci distribuitorul responsabil din zona ta. Aceste numere sunt destinate exclusiv situatiilor de urgenta si pot fi apelate gratuit.

Urgente gaze naturale

Distrigaz Sud Retele: 021.9281, 031.9031, 0800.877.778
Premier Energy: 0800.080.003
Progaz P&D: 0800.877.642
Transgaz: 0800.872.674

Urgente electricitate

Retele Electrice Muntenia: 021.9291, 0800.070.888

Intrebari frecvente

Cum pot face o reclamatie la Engie?
Reclamatia poate fi transmisa telefonic la 021.9366, prin fax la 021 264 01 01, prin curier la adresa Bd. Marasesti nr. 4-6, sector 4, Bucuresti (Registratura), online in centrele de relatii cu clientii sau prin intermediul platformei reclamatiionline.ro.

Cat dureaza solutionarea unei reclamatii trimise catre Engie?
Termenul general de solutionare este de pana la 30 de zile calendaristice.

Ce pot face daca nu primesc raspuns la reclamatie sau nu sunt multumit de solutie?
Daca nu primesti un raspuns sau consideri ca raspunsul este nesatisfacator, poti depune o sesizare la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) sau poti reveni cu o reclamatie suplimentara, detaliind situatia.

Cum pot contacta Engie din strainatate pentru a face o reclamatie?
Daca te afli in afara Romaniei, poti suna la numarul +40.21264.0100, disponibil luni – vineri, in intervalul 08:00 – 20:00.

Pot face o reclamatie direct intr-un centru Engie?
Da, poti merge la un centru de relatii cu clientii. Verifica in prealabil cel mai apropiat centru si programul de functionare pe site-ul oficial Engie, www.engie.ro/centre-relatii-clienti.

Ce trebuie sa includ in reclamatie pentru a fi luata in considerare?
Reclamatia ar trebui sa includa numele complet, datele de contact, codul de client, descrierea clara a problemei, documente justificative (facturi, copii ale sesizarilor anterioare) si, daca este posibil, solutia dorita.

Ce fac daca am o urgenta legata de gaz sau electricitate?
Pentru urgente tehnice trebuie sa contactezi distribuitorul de gaz sau electricitate din zona ta. Pentru Distrigaz Sud Retele poti suna la 021.9281 sau 0800.877.778. Pentru urgente electricitate, poti contacta Retele Electrice Muntenia la 021.9291 sau 0800.070.888.

Pot face o reclamatie publica despre Engie?
Da, poti publica o reclamatie despre Engie pe platforma reclamatiionline.ro, unde poti descrie situatia ta si interactiona cu alti clienti care au trecut prin experiente similare.

Feedback clienti

Engie, unul dintre cei mai mari furnizori de gaze si energie electrica din Romania, primeste reactii diverse din partea clientilor sai. Exista aprecieri pentru profesionalismul unor angajati care au oferit asistenta rapida si eficienta, ceea ce arata ca, in anumite situatii, serviciile pot functiona bine.

Totusi, multe recenzii semnaleaza probleme recurente. Printre cele mai des intalnite se numara intarzierile mari in procesul de reconectare la gaze, lipsa unui raspuns clar din partea operatorilor si transferul repetat intre departamente fara explicatii. Multi clienti acuza nereguli grave in facturare, reclamand diferente intre indexul transmis si cel preluat de companie, estimari eronate si conventii de consum aplicate fara acordul lor. Aplicatiile online si platforma digitala sunt instabile si greu de utilizat, mai ales pentru clientii varstnici sau mai putin familiarizati cu tehnologia.

Pentru a recastiga increderea clientilor, Engie ar putea imbunatati functionalitatea sistemelor online, transparenta in facturare, accesibilitatea serviciilor si pregatirea personalului din relatii cu clientii. Simplificarea procedurilor si comunicarea eficienta sunt esentiale pentru o experienta mai buna.

Daca ai avut o experienta neplacuta cu Engie sau te confrunti in prezent cu o situatie nerezolvata, nu ramane tacut. Este dreptul tau sa reclami si sa ceri rezolvari corecte si rapide. Te incurajam sa scrii in comentarii detalii despre problema ta cu Engie – fie ca este vorba de facturi eronate, servicii slabe sau lipsa de raspuns din partea companiei.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole