E.ON este una dintre cele mai mari companii de energie din Romania, oferind servicii de furnizare si distributie a energiei electrice si a gazelor naturale. Daca esti client E.ON, probabil interactionezi cu aceasta companie pentru facturare, contracte, servicii tehnice sau asistenta in cazul unor probleme legate de alimentarea cu energie. Compania pune la dispozitie mai multe canale de comunicare pentru suport si rezolvarea solicitarilor, inclusiv pentru reclamatii. Indiferent de problema intampinata, este important sa cunosti procedurile si optiunile disponibile pentru a obtine o rezolvare rapida si eficienta.
Metode de contact pentru reclamatii E.ON
E.ON pune la dispozitia clientilor mai multe metode prin care acestia pot transmite reclamatii sau solicitari.
Date de contact generale
Telefonic (Call Center)
0265 200 366
0265 200 900
Program
Luni – Vineri: 08:00 – 20:00
E-mail
[email protected]
Online
E.ON Chat (gratuit)
E.ON eBooking (pentru programari in magazinele E.ON )
Prin posta
O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures, timpul de raspuns difera in functie de solicitare, dar nu depaseste 30 de zile calendaristice.
Date de contact in caz de urgente
Electricitate – 0800 800 929 sau 0232 200 430 / 431 / 432
Gaze naturale – 0800 800 928 sau 0265 200 928
Pentru IMM-uri si mici antreprenori
Telefon – 0800 800 477 (gratuit)
In magazinele E.ON (numai cu programare prealabila)
Ce trebuie sa incluzi intr-o reclamatie?
Pentru a te asigura ca reclamatia ta este clara si completa, este esential sa incluzi cateva informatii importante. Trebuie sa furnizezi datele tale personale, cum ar fi numele complet, adresa, numarul de telefon si, daca este cazul, adresa de e-mail. De asemenea, este necesar sa mentionezi codul tau de client E.ON, pe care il poti gasi pe factura emisa de companie.
Descrie detaliat problema pe care o ai, incluzand informatii relevante precum data, ora si locatia in care s-a produs situatia reclamata. Pentru a sustine reclamatia, este recomandat sa atasezi documente justificative, cum ar fi facturi, contracte, dovezi foto sau video si orice alt document relevant.
Nu uita sa specifici clar ce solutie astepti din partea E.ON, fie ca este vorba despre corectarea unei facturi, restabilirea alimentarii cu energie sau oferirea unor explicatii suplimentare. Daca alegi sa trimiti reclamatia prin posta sau sa o depui fizic la un birou E.ON, este necesar sa incluzi si data redactarii cererii, alaturi de semnatura ta.
Unde poti depune reclamatia ta?
Exista mai multe modalitati prin care poti inainta o reclamatie catre E.ON, in functie de preferintele tale si de urgenta situatiei.
Telefonic
Poti discuta cu un operator al serviciului clienti la numerele 0265 200 366 sau 0265 200 900.
Online
Poti utiliza serviciul de chat E.ON disponibil pe site-ul E.ON.
E-mail
Poti sa trimiti o sesizare electronica la adresa de e-mail [email protected].
Posta
Trimite documentele necesare la adresa O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures.
Magazinele E.ON
Viziteaza un punct de lucru al companiei, dar numai dupa ce ai facut o programare online sau telefonic.
In cazul in care nu primesti un raspuns satisfacator in termen de 30 de zile, poti escalada reclamatia catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) sau catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC).
Sfaturi pentru o reclamatie eficienta
Pentru a mari sansele ca reclamatia ta sa fie solutionata favorabil, este important sa te asiguri ca aceasta este redactata clar si concis, oferind toate detaliile relevante, dar evitand informatiile inutile. Documentele justificative joaca un rol esential, asa ca este recomandat sa atasezi facturi, contracte, emailuri sau orice alte dovezi care pot sustine cererea ta. Modul in care comunici este, de asemenea, un aspect important, fiind indicat sa mentii un ton politicos si profesionist in intreaga conversatie.
Daca depui reclamatia telefonic sau online, solicita si pastreaza numarul de inregistrare al sesizarii pentru a putea urmari statusul acesteia. Este bine sa verifici termenul de raspuns, avand in vedere ca E.ON trebuie sa iti ofere un raspuns in maximum 30 de zile calendaristice.
Intrebari frecvente
Unde poti depune o reclamatie la E.ON?
Poti depune o reclamatie la E.ON prin mai multe canale. Telefonic, poti suna la 0265 200 366 sau 0265 200 900, de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00. Online, ai optiunea de a folosi serviciul E.ON Chat disponibil pe site-ul companiei sau adresa de e-mail [email protected]. Daca preferi sa trimiti reclamatia prin posta, adresa este O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures. De asemenea, poti merge intr-un magazin E.ON, insa doar pe baza unei programari facute online sau telefonic.
Ce trebuie sa contina o reclamatie catre E.ON?
Pentru ca reclamatia ta sa fie luata in considerare si solutionata eficient, trebuie sa contina datele personale, codul tau de client, trebuie sa descrii clar problema, mentionand data, ora si locatia in care a avut loc situatia reclamata. Daca ai dovezi sau alte documente relevante, este recomandat sa le atasezi. De asemenea, specifica exact ce solutie astepti de la E.ON, iar daca trimiti reclamatia prin posta, adauga si data redactarii cererii, alaturi de semnatura ta.
In cat timp raspunde E.ON la o reclamatie?
E.ON are obligatia de a raspunde la reclamatiile clientilor in termen de maximum 30 de zile calendaristice. Timpul de raspuns poate varia in functie de complexitatea cazului, insa nu ar trebui sa depaseasca acest termen.
Cum pot verifica statusul unei reclamatii depuse la E.ON?
Daca ai depus o reclamatie si vrei sa verifici statusul acesteia, poti contacta serviciul clienti la numerele 0265 200 366 sau 0265 200 900. Daca ai depus reclamatia online sau telefonic, ar trebui sa ai un numar de inregistrare pe care il poti folosi pentru a solicita informatii despre progresul solutionarii.
Ce fac daca nu primesc un raspuns de la E.ON in termenul legal?
Daca nu primesti un raspuns de la E.ON in termen de 30 de zile calendaristice sau daca raspunsul nu este satisfacator, poti escalada situatia catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) sau Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC). Aceste institutii pot analiza cazul tau si pot lua masurile necesare pentru solutionare.
Unde pot face o reclamatie daca am o urgenta legata de electricitate sau gaze?
Daca ai o urgenta legata de electricitate, poti suna la 0800 800 929 sau la 0232 200 430 / 431 / 432. Pentru urgente legate de gazele naturale, poti apela 0800 800 928 sau 0265 200 928. Aceste numere sunt disponibile pentru situatii critice care necesita interventie rapida.
Pot depune o reclamatie pentru o factura gresita la E.ON
Da, daca observi o eroare pe factura emisa de E.ON, poti depune o reclamatie prin telefon la 0265 200 366 sau 0265 200 900, e-mail [email protected], ori prin posta la adresa O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures. Inainte de a depune reclamatia, verifica detaliile facturii si pregateste documente justificative, cum ar fi facturile anterioare sau contractul de furnizare.
Cum pot face o programare la un magazin E.ON pentru a depune o reclamatie?
Daca vrei sa depui o reclamatie intr-un magazin E.ON, trebuie sa faci o programare in prealabil. Poti face acest lucru online accesand platforma E.ON eBooking pe site-ul oficial ( www.eon.ro/programare-online) sau telefonic la unul dintre numerele serviciului clienti.
Ce trebuie sa fac daca am o problema cu schimbarea furnizorului de energie?
Daca intampini dificultati in procesul de schimbare a furnizorului si consideri ca E.ON nu respecta termenii contractuali, poti depune o reclamatie catre companie folosind metodele oficiale de contact. Daca nu primesti un raspuns satisfacator, poti escalada cazul catre ANRE, institutia responsabila cu reglementarea pietei de energie.
Cum pot face o reclamatie in numele altei persoane?
Daca vrei sa faci o reclamatie in numele altei persoane, trebuie sa ai o imputernicire scrisa si semnata de titularul contractului E.ON. In functie de metoda prin care depui reclamatia, poate fi necesar sa atasezi si o copie a actului de identitate al titularului. Cel mai simplu este sa contactezi serviciul clienti la 0265 200 366 sau 0265 200 900 pentru a te asigura ca ai toate documentele necesare inainte de a depune cererea.
Feedback clienti
E.ON este un furnizor important de energie in Romania, insa experientele clientilor sunt mixte, cu numeroase nemultumiri semnalate in recenzii. Unii clienti au apreciat interventiile rapide in anumite situatii, mentionand ca echipele tehnice au ajuns mai devreme decat timpul estimat si au rezolvat problemele in doar cateva minute. De asemenea, sistemul de programare online poate fi util pentru evitarea cozilor, iar in unele cazuri, timpul de asteptare la call center a fost rezonabil.
Cu toate acestea, recenziile evidentiaza probleme grave care afecteaza experienta clientilor. Una dintre principalele nemultumiri este serviciul de relatii cu clientii, descris ca ineficient si greu accesibil. Multi utilizatori se plang ca nu pot intra in contact cu un operator real, fiind directionati catre un robot care nu ofera solutii concrete si care, in unele cazuri, inchide apelul automat dupa o lunga asteptare.
Problemele legate de facturare sunt frecvente, incluzand facturi emise pentru servicii neutilizate, citiri eronate ale contoarelor si contracte prelungite automat fara notificare. Unele persoane s-au trezit cu datorii la firme de recuperare, desi contractele fusesera inchise cu sold zero.
Intreruperile dese de curent reprezinta un alt punct sensibil. Clientii reclama pene frecvente, atat ziua, cat si noaptea, afectandu-le activitatile zilnice, in special pe cei care lucreaza de acasa. Lipsa unor investitii vizibile in infrastructura si remedierea lenta a defectiunilor alimenteaza frustrarea utilizatorilor.
Nemultumiri exista si fata de personalul din sediile fizice, unde atitudinea neprietenoasa si lipsa de implicare sunt aspecte des mentionate. De asemenea, dificultatea de a gasi un loc de parcare la sediile E.ON creeaza o experienta neplacuta pentru clienti.
Pentru imbunatatirea serviciilor, E.ON ar trebui sa eficientizeze relatia cu clientii, reducand timpii de asteptare si oferind raspunsuri clare. Transparenta in facturare, eliminarea prelungirilor automate ale contractelor si investitiile in infrastructura ar putea reduce numarul problemelor semnalate. De asemenea, instruirea personalului din punctele de lucru ar putea imbunatati interactiunea cu clientii.
Perceptia generala asupra E.ON este puternic afectata de deficientele semnalate. Imbunatatirea serviciilor si o comunicare mai buna cu clientii ar putea contribui la cresterea nivelului de satisfactie si la consolidarea increderii in companie.
Daca intampini o problema cu serviciile E.ON, este important sa stii ca ai la dispozitie mai multe metode pentru a depune o reclamatie. Asigurandu-te ca incluzi toate informatiile relevante si folosind canalele oficiale de contact, poti creste sansele ca solicitarea ta sa fie solutionata in timp util. Fie ca alegi sa faci o sesizare telefonic, online sau in scris, este esential sa pastrezi un ton clar si profesionist. Daca nu primesti un raspuns satisfacator in termenul legal, ai posibilitatea sa apelezi la institutiile responsabile pentru protectia consumatorului. Urmarirea procedurilor corecte si furnizarea dovezilor necesare te pot ajuta sa obtii o rezolvare favorabila a situatiei.
Aceste recenzii au fost extrase in data de 03.02.2025 de pe pagina E.ON GMB, https://maps.app.goo.gl/BganHqSjF2q7hykg6.