Reclamatii RCS RDS suport deranjamente disponibil online si telefonic

RCS RDS, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de telecomunicatii si energie electrica din Romania, pune la dispozitia clientilor sai diverse metode pentru a depune reclamatii legate de serviciile oferite. In era digitala, este esential ca orice client sa aiba la dispozitie un proces simplu si eficient pentru a raporta problemele legate de servicii. RCS RDS ofera multiple optiuni de contact pentru reclamatii, insa procesul poate parea uneori complicat. Acest articol va va ghida pas cu pas pentru a va asigura ca reclamatia dumneavoastra este procesata cat mai rapid si eficient.

Date de contact reclamatii RCS RDS

Pentru a veni in sprijinul clientilor, RCS RDS pune la dispozitie mai multe date de contact utile pentru a depune reclamatii sau pentru a solicita informatii suplimentare. Indiferent de metoda aleasa, este important sa cunoasteti detaliile necesare pentru a comunica eficient cu echipa de suport. Mai jos regasiti toate informatiile de contact disponibile.

Telefon
+40 (31) 400 4440
+40 (31) 400 4441

E-mail
[email protected]

Adresa sediului central
Str. Dr. Staicovici nr. 75, Forum 2000 Building, Faza I, Et. 2, Sector 5, Bucuresti

Website oficial
www.rcs-rds.ro

Reclamatii RCS RDS

RCS RDS ofera clientilor sai diverse optiuni pentru a depune reclamatii, fie telefonic, online, prin email sau prin alte mijloace de contact. Pentru a va asigura ca reclamatia dumneavoastra este procesata corect si rapid, este esential sa utilizati metodele potrivite si sa oferiti toate informatiile necesare. In cele ce urmeaza, va detaliem toate modalitatile prin care puteti face acest lucru.

Cum puteti depune o reclamatie RCS RDS

Exista mai multe modalitati prin care clientii pot depune o reclamatie catre RCS RDS, in functie de preferintele fiecaruia:

Telefonic

Pentru clientii noncasnici: 031 – 400.65.00
Pentru clientii casnici din Bucuresti: 031-400.44.14 sau 031-400.44.01 (disponibil 24/7).
Pentru clientii casnici din tara: Apelati numarul 03xx-400.414 (xx reprezinta prefixul judetului).

Prin e-mail

Adresa dedicata pentru reclamatii legate de energie: [email protected]
Pentru alte tipuri de reclamatii: [email protected]

Prin fax

Numarul de fax pentru reclamatii este 031-401.44.48.

Online

Completati formularul disponibil pe site-ul oficial RCS RDS.

In scris

Depuneti formularul de reclamatie la unul dintre punctele de prezenta RCS RDS din localitatea dumneavoastra. Programul acestora este de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00.

Prin posta

Adresa centrala a companiei este Str. Dr. Staicovici nr. 75, Forum 2000 Building, Faza I, Et. 2, Sector 5, Bucuresti

Ce trebuie sa contina reclamatia dumneavoastra?

Pentru a va asigura ca reclamatia este procesata corect, includeti urmatoarele informatii:

Numele si datele de contact (telefon, email, adresa).
Numarul contractului de furnizare (daca este cazul).
O descriere detaliata a problemei.
Documente relevante (facturi, capturi de ecran, corespondenta anterioara etc.).
Modalitatea preferata pentru primirea raspunsului (email sau posta).

Dupa depunerea reclamatiei, aceasta va primi un numar de inregistrare, pe care il puteti folosi pentru a urmari progresul solutionarii.

Termene si solutionare

RCS RDS se angajeaza sa solutioneze reclamatiile in termenele stabilite contractual si in conformitate cu reglementarile legale. Raspunsul la reclamatie va fi transmis in scris, prin email sau posta, conform optiunii dumneavoastra. In cazul in care nu sunteti multumit de solutia oferita, aveti dreptul sa apelati la institutii precum ANRE sau sa initiati alte proceduri legale.

Intrebari frecvente

Cum poti face o reclamatie catre RCS RDS?
Poti depune o reclamatie telefonic, online, prin email, fax, prin posta sau direct la un punct de prezenta RCS RDS. Detalii complete despre metodele disponibile gasesti pe site-ul oficial www.rcs-rds.ro.

Care este numarul de telefon la care poti suna pentru a depune o reclamatie?
Pentru clienti casnici din Bucuresti: 031-400.44.14 sau 031-400.44.01. Pentru clienti casnici din tara: 03xx-400.414, unde xx este prefixul judetului. Pentru clienti noncasnici: 031-400.65.00.

Cum poti trimite o reclamatie prin email?
Pentru reclamatii legate de energie, trimite email la [email protected]. Pentru alte servicii, foloseste adresa [email protected].

Unde poti depune personal o reclamatie in scris?
Poti depune reclamatii in scris la punctele de prezenta RCS RDS din localitatea ta, de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00. Lista completa este disponibila pe site-ul www.rcs-rds.ro.

Care este adresa postala pentru trimiterea unei reclamatii?
Trimite reclamatiile prin posta la: RCS & RDS, Str. Dr. Staicovici nr. 75, Forum 2000 Building, Faza I, Et. 2, Sector 5, Bucuresti.

Ce trebuie sa contina reclamatia ta?
Include numele si datele de contact, numarul contractului de furnizare (daca este cazul), descrierea problemei si orice documente relevante. Mentioneaza cum vrei sa primesti raspunsul: prin email sau posta.

Ce faci daca reclamatia ta nu primeste raspuns?
Daca nu primesti raspuns sau nu esti multumit de acesta, poti contacta ANRE la numarul 021-327.81.74 sau prin email la [email protected].

Cum poti urmari statusul unei reclamatii depuse?
Dupa depunerea reclamatiei, primesti un numar de inregistrare pe care il poti folosi pentru a urmari progresul. Poti suna la departamentul de suport pentru actualizari.

Exista un formular online pentru reclamatii?
Da, poti completa un formular de reclamatii direct pe site-ul oficial RCS RDS, accesand sectiunea https://www.digi.ro/servicii/digi-energy/sesizari.

In cat timp ar trebui sa primesti un raspuns la o reclamatie?
Conform reglementarilor, reclamatia ta ar trebui sa fie procesata si solutionata in termenii stabiliti contractual, iar raspunsul sa fie transmis prin email sau posta, conform optiunii tale.

Feedback clienti

Serviciile oferite de RCS RDS starnesc reactii variate, iar experientele utilizatorilor reflecta atat aspecte pozitive, cat si provocari evidente. Calitatea internetului prin fibra optica este adesea apreciata atunci cand functioneaza conform specificatiilor, iar raportul calitate-pret este considerat competitiv de catre unii clienti. Extinderea retelei si disponibilitatea in numeroase zone sunt alte puncte forte remarcate.

Un numar semnificativ de nemultumiri sunt legate de promptitudinea si eficienta serviciului de suport tehnic. Multi clienti reclama intarzieri mari in instalari sau interventii, dificultati in comunicarea cu operatorii din call center si lipsa de implicare a echipelor responsabile pentru solutionarea problemelor. Un alt aspect des mentionat este gestionarea deficitara a echipamentelor, cu referire la indisponibilitatea routerelor si sugestiile oferite clientilor de a le achizitiona pe cont propriu, desi acestea ar trebui sa fie incluse in contract.

Un numar considerabil de recenzii semnaleaza comportamente neprofesioniste din partea unor angajati, inclusiv refuzul de a-si asuma responsabilitatea pentru erori sau deteriorari ale bunurilor clientilor. Comunicarea deficitarita si lipsa unei transparente adecvate accentueaza sentimentul de frustrare printre utilizatori. Problemele legate de facturare, cum ar fi emiterea facturilor eronate sau dublarea platilor, sunt alte puncte de tensiune.

Pentru imbunatatirea experientei clientilor, este esentiala cresterea calitatii interactiunilor cu utilizatorii printr-o mai buna pregatire a angajatilor si prin scurtarea timpilor de raspuns la sesizari. Gestionarea echipamentelor trebuie optimizata, astfel incat situatiile de indisponibilitate sa fie eliminate, iar promisiunile contractuale sa fie respectate. Transparenta si responsabilitatea ar trebui sa devina prioritati in toate interatiunile, iar procedurile de facturare si gestionare a contractelor trebuie simplificate, pentru a reduce riscul de erori si a oferi clientilor o experienta fara obstacole.

Implicarea constanta si activa in rezolvarea problemelor semnalate, alaturi de o comunicare mai deschisa si mai clara, ar putea transforma perceptia publica si ar intari increderea clientilor in serviciile oferite. Investitiile in infrastructura si suportul tehnic bine coordonat ar putea contribui la consolidarea pozitiei companiei pe piata.

Depunerea unei reclamatii catre RCS RDS nu trebuie sa fie un proces dificil daca urmati pasii corecti si utilizati canalele adecvate. Daca ati intampinat probleme cu serviciile oferite de RCS RDS, va incurajam sa depuneti reclamatia sau sesizarea pe care o aveti direct in comentariile acestui articol disponibil pe site-ul reclamatiionline.ro. Impartasirea experientei dumneavoastra poate ajuta si alti clienti aflati in situatii similare!

Aceste recenzii au fost extrase in data de 27.01.2025 de pe pagina RCS RDS GMB, https://maps.app.goo.gl/ytWJeSUq81eimWcx8.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole