Reclamatii Telekom suport tehnic si asistenta clienti deranjamente

Serviciile de telecomunicatii joaca un rol esential in viata noastra de zi cu zi, insa uneori pot aparea probleme care necesita interventia companiei. In era digitala, clientii isi doresc servicii de calitate, iar atunci cand acestea lipsesc, reclamatia devine o solutie necesara. Daca esti client Telekom si ai intampinat probleme cu serviciile lor, fie ca este vorba de facturare, conexiune sau alte aspecte, acest articol te va ghida in procesul de depunere a unei reclamatii, oferindu-ti toate informatiile de care ai nevoie.

Date de contact Telekom

Pentru a depune o reclamatie sau a solicita asistenta, este important sa ai la indemana informatiile corecte de contact ale Telekom. Mai jos gasesti toate detaliile necesare pentru a lua legatura cu echipa de suport, fie prin telefon, e-mail, formular online sau adresa postala.

Telefon
Persoane fizice: 1234, 021.404.1234, 0766.12.1234
Persoane juridice: 1933
Suport Premium: 1616

E-mail
Reziliere: [email protected]
Sesizari business: [email protected]

Adresa
B-dul Expozitiei nr. 1C, Sector 1, Bucuresti

Formular online
https://mobile.telekom.ro/asistenta/formular-contact/

Website oficial:
mobile.telekom.ro

Reclamatii Telekom Romania

Indiferent de problema pe care ai intampinat-o cu serviciile Telekom, exista mai multe metode prin care poti depune o reclamatie. De la apeluri telefonice si mesaje online, pana la completarea unui formular in magazine, Telekom ofera solutii diverse pentru a raspunde cerintelor clientilor sai. Iata ce trebuie sa stii despre cum poti transmite o reclamatie.

Metode prin care poti face o reclamatie Telekom

Exista mai multe metode prin care poti transmite o sesizare sau o reclamatie catre Telekom, in functie de preferintele tale:

Telefonic

Pentru persoane fizice:
1234 (apel gratuit din reteaua Telekom)
021.404.1234 sau 0766.12.1234 (tarif normal pentru apeluri din alte retele nationale)

Pentru persoane juridice:
1933 (apel gratuit din reteaua Telekom)

Serviciul de suport Premium:
1616 (disponibil doar pentru clientii Telekom din Romania, tarif 1,9193 euro TVA inclus/apel)

Online

Prin aplicatia MyAccount sau MyAccount Web, unde poti accesa sectiunea „MyRepair” pentru reclamatii tehnice.
Utilizand formularul de contact disponibil pe site-ul oficial https://mobile.telekom.ro/asistenta/formular-contact/.

E-mail

Pentru cereri de reziliere: [email protected]
Pentru persoane juridice: [email protected]

Prin posta

Poti trimite o reclamatie scrisa catre Telekom Romania Mobile Communications S.A., Serviciul de Relatii cu Clientii, Echipa Reclamatii, B-dul Expozitiei nr. 1C, Sector 1, Bucuresti.

In magazinele Telekom

Completeaza un formular de reclamatie in oricare dintre magazinele Telekom sau ale partenerilor sai.

Ce trebuie sa contina o reclamatie?

Pentru ca reclamatia ta sa fie procesata cat mai rapid, asigura-te ca include urmatoarele informatii:

Date personale
Nume, prenume, adresa de domiciliu, numar de telefon Telekom/alt numar de contact, email.

Data reclamatiei
Specifica data exacta la care intocmesti sesizarea.

Descrierea problemei
Ofera detalii clare despre situatia intampinata, astfel incat echipa de suport sa inteleaga problema.

Solicitarea ta
Explica ce astepti sa se rezolve si cum doresti sa primesti raspunsul (telefonic, email sau prin posta).

Documente suport
Ataseaza documente relevante, cum ar fi factura, copia unui contract sau o dovada a problemei.

Termen de solutionare si urmarirea reclamatiei

Telekom are obligatia sa solutioneze reclamatiile in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii. Daca solutionarea necesita mai mult timp, vei fi notificat cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de expirarea termenului initial.

Pentru a afla statusul reclamatiei tale
Utilizeaza aplicatia MyAccount, sectiunea „Asistenta” sau „MyRepair”.
Contacteaza telefonic 1234 (pentru persoane fizice) sau 1933 (pentru clienti business).

Intrebari frecvente

Cum poti depune o reclamatie catre Telekom?
Poti depune o reclamatie telefonic la numerele 1234 (apel gratuit din reteaua Telekom) sau 021.404.1234 si 0766.12.1234 (tarif normal din alte retele). De asemenea, poti folosi aplicatia MyAccount, formularul online https://mobile.telekom.ro/asistenta/formular-contact/ sau poti trimite o scrisoare la adresa B-dul Expozitiei nr. 1C, Sector 1, Bucuresti.

Care sunt informatiile obligatorii pe care trebuie sa le incluzi in reclamatie?
Trebuie sa incluzi numele complet, adresa, numarul de telefon Telekom, descrierea situatiei reclamate, documentele suport (cum ar fi o copie a facturii) si metoda preferata de raspuns (telefonic, email sau posta).

Ce termen are Telekom pentru a raspunde la reclamatii?
Telekom are un termen maxim de 30 de zile calendaristice pentru solutionarea unei reclamatii de la data inregistrarii. Daca depaseste acest termen, vei fi informat cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de expirarea termenului initial.

Cum poti verifica statusul unei reclamatii?
Poti verifica statusul reclamatiei in aplicatia MyAccount, sectiunea „Asistenta”, sau sunand la 1234 (apelabil doar din reteaua Telekom) sau 0766.12.1234 (tarif standard).

Unde poti trimite reclamatii prin email?
Pentru cereri de reziliere, poti scrie la [email protected]. Pentru reclamatii business, poti trimite un email la [email protected].

Poti depune o reclamatie direct intr-un magazin Telekom?
Da, poti depune o reclamatie completand formularele puse la dispozitie in magazinele Telekom sau la partenerii acestora.

Ce probleme poti reclama catre Telekom?
Poti reclama orice problema legata de facturare, calitatea serviciilor, probleme tehnice, rezilierea abonamentelor sau orice alta situatie care iti afecteaza experienta cu Telekom.

Care este adresa postala unde poti trimite o reclamatie scrisa?
Reclamatia poate fi trimisa prin posta la Telekom Romania Mobile Communications S.A., Serviciul de Relatii cu Clientii, Echipa Reclamatii, B-dul Expozitiei nr. 1C, Sector 1, Bucuresti.

Exista un numar dedicat pentru persoanele juridice?
Da, persoanele juridice pot apela gratuit din reteaua Telekom numarul 1933 pentru a depune o reclamatie sau a solicita asistenta.

Cat timp ai la dispozitie pentru a depune o reclamatie?
Ai 15 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat si 30 de zile calendaristice pentru reclamatii legate de facturi sau servicii preplatite. Dupa acest termen, reclamatia poate sa nu fie luata in considerare.

Feedback clienti

Telekom Romania are o prezenta notabila in domeniul telecomunicatiilor si serviciilor de televiziune, fiind apreciata pentru profesionalismul si atitudinea prietenoasa a personalului in anumite interactiuni. Acest lucru contribuie la o experienta pozitiva pentru unii clienti, care remarca disponibilitatea si amabilitatea angajatilor.

Totusi, exista si critici semnificative la adresa companiei. Problemele legate de semnal slab, in special in interiorul locuintelor, par sa fie frecvente si nerezolvate intr-un interval de timp rezonabil. Lipsa investitiilor in infrastructura si organizarea slaba sunt mentionate ca factori ce au dus la scaderea calitatii serviciilor. In plus, unii clienti se plang de timpii lungi de asteptare la ghisee, ceea ce sugereaza un deficit de personal in locatiile fizice.

Un alt aspect negativ este perceput ca fiind costul ridicat al serviciilor in raport cu calitatea acestora, ceea ce determina o insatisfactie generala si pierderea loialitatii clientilor. Imaginea companiei pare sa fi fost afectata de lipsa modernizarii si de gestionarea defectuoasa a relatiilor cu clientii, situatie care ar putea fi imbunatatita prin strategii mai eficiente si investitii in dezvoltare.

Pentru a recastiga increderea si a atrage noi clienti, Telekom ar trebui sa acorde prioritate imbunatatirii semnalului, reducerii timpilor de asteptare si asigurarii unei experiente de calitate. Actualizarea infrastructurii si investitiile in resurse umane ar putea ajuta la redresarea perceptiei publice si la oferirea unor servicii care sa justifice costurile.

Reclamatiile reprezinta un drept al consumatorilor, iar Telekom ofera mai multe modalitati pentru ca problemele tale sa fie solutionate. Daca ai intampinat dificultati, iti recomandam sa urmezi pasii descrisi mai sus si sa folosesti informatiile de contact puse la dispozitie. De asemenea, te incurajam sa iti impartasesti experienta sau reclamatia ta in sectiunea de comentarii a acestui articol despre reclamatii Telekom. Astfel, iti vei face vocea auzita si vei contribui la crearea unei comunitati informate si unite!

Aceste recenzii au fost extrase in data de 27.01.2025 de pe pagina Telekom GMB, https://maps.app.goo.gl/PehmffYFZPSCBudU8.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole